söndag 29 november 2009

Bilder från New York.

Resans syfte.


42 195 meter asfalt, eller snarare betong, genom fem stadsdelar.


Några timmar före.


Några timmar efter.


Olika intressen. Ferrari. Bilar.


Samma intressen. Nike Town. Sport.


Vackra cyklar. Fantastisk idrottsman. En detalj. Visdomsord.


Livfull stad. Marknad.


Kulturella inslag. MOMA.


Turister. Frihetsgudinnan.


New York City. Manhattan. Dagtid. Starbuckslattetid.


New York City. Manhattan. Nattetid. Cosmopolitantid.


Världens finaste souvenir.


Resans signum.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Hej Therese!
Kollega här :) Du ser ut att haft en underbar resa till New York. Dit vill jag också åka och springa dom magiska 42 km. Ska försöka komma på ditt pass någongång. Har du fler än morgon på Kungsgatan? Vi hörs och syns!
Hälsar
Jennie

Spring-Therese sa...

Hej Jennie!
Vad roligt att du hittat hit. Jag har kikat in på din blogg någon gång. Du är otroligt stark ska du veta!

Klart du ska till New York och springa maran någon gång. Det borde alla få uppleva. I vilket fall alla som gillar att springa. :)

Välkommen på ett pass när du vill. Jag har mina fasta klasser: måndag kl 18.30 (90 min), fredag kl 06.45 (45 min) och fredag kl 17.30 (55 min), alla på Kungsgatan.

Sköt om dig!
Therese