fredag 18 juni 2010

Running bride.


Inom kort kommer det att bli frosseri i bröllop och bilder på detsamma. Och då tänker jag inte på den kungliga historiska händelsen på lördag utan vårt eget. Även om erkännas bör att jag gärna ser en stund när de tu säger ja imorgon. Romantik, kärlek och löpning är det som präglar livet just nu. Jag har tagit det hela lite bakifrån. Marathonkänslorna sköljde över med en sådan kraft att det var tvunget att stanna upp och reflektera. Nu när detta är gjort och jag börjat sätta upp nya mål, planera för dessa och kratta vägen för att kunna uppfylla dem så sköljer alla underbara bröllopskänslor över oss båda här hemma. Vår underbara bröllopssaga är värd att spara för framtiden. Det här är bara en liten försmak. Running bride kommer jag alltid att vara. Run away, det är något helt annat.

14 kommentarer:

Daniel sa...

Coooool bild!!! :))
Snyggt med dina rosa Newtons dessutom!

Löpning & Livet sa...

Men gud vilken fin bild!!

:)

Jenny sa...

Riktigt coolt!

sofie sa...

herregud, vilken härlig bild! : )

Linda sa...

Kul att äntligen få se bilden ni pratade om =)
Riktigt fin! Vi kanske kan komma ner någon kväll och äta tapas! Vore trevligt!
Ha det gött framöver, så hörs vi av snart. Kram

Katarina M-I sa...

Så roligt, nu får vi se vad ni gjorde medans vi drack skumpa och väntade på er på Vindhem:)

Ni är så vackra!

Kram Katarina

Staffan sa...

Bara att instämma - häftig bild!

Lisette sa...

Vad vackra ni är. Läckert!

Matilda sa...

Ett alternativt sätt att transportera sig istället för en bil efter vigseln!
Man kan ju hänga på lite burkar i ett snöre efter cykeln!
Kör på det där på ert bröllop, vore häftigt! :)
Stort grattis också!

Tomas Sivertsson sa...

Intervaller mellan kyrkan och middagen?

RosaMilton sa...

Gud vilken häftig bild! Hade du dojjorna hela vigseln samt fest oxå?

MultiAnders sa...

Kul att ni gift er!!! Grattis!!! Mycket kreativa bilder.

Träningsglädje sa...

grym bild!!

Spring-Therese sa...

Tack och bock!

Tomas, helt rätt - intervaller efter kyrkan/vigseln och innan middagen. Fotografen blev så exalterad och tyckte det var så kul så det blev omtagning efter omtagning. "Orkar du en till...", ska man inte säga till mig. Jag hade kunnat tillbringa hela eftermiddagen och kvällen springandes fram och tillbaka om det var så. :) Fast de gick inte så fort... ;)

RosaMilton - hade gärna haft de rosa fina hela dagen, men ett par för mig mer 'onormala' skor fick pryda fötterna större delen av denna dag. Vita med klackar. Så skaffar man sig träningsvärk i vaderna... ;)

Ta hand om er,
T