söndag 6 juli 2008

Visingsö.


Perfekt stuga, mycket gott vin och riktigt god mat i bagaget. Allt är så härligt nu när semestern kickat igång. Det hela går enligt plan förutom en sak. Henrik kollar bloggar via mobilen och jag bloggar via densamma. Samhället är alltför informationsintensivt. Skärpning! Men när vi ändå är på gång så delar vi med oss av Småland. Tänka sig, Jönköping tog inte kål på mig. Ön i Vättern är väl värd ett besök! Igår var det race, Henrik 5:a och jag 2:a. Kort 10 km, så tiderna räknas inte. Man ska inte skylla på saker och man ska inte varken träna eller tävla krasslig. Men eftersom jag gjorde det sistnämnda så kan jag skylla på det. Ser med andra ord fram emot höstens race. Imorgon far vi mot huvudstaden med ett stopp i Hova för ytterligare en träningstävling på milen. Vi missade The Boss på hemmaplan. Dålig planering. Men nästa helg blir E-tuna vårt mål när bossarnas boss står på scen. Jocke Berg. Kent på hemmaplan, Håkan Hellström gör bortamatch. Be there or be square. Say no more.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då var vi endast 10 km från varandra i helgen. Hade vi vetat det kunde vi träffats en snabbis. Hörs i veckan angående helgen. Kram