lördag 29 maj 2010

Bröllop.

Idag är dagen vi längtat efter sedan Henriks frieri den 22 juli. Den vi ska minnas och fira resten av våra liv. Nu är vår bröllopsdag här. Den lyckligaste dagen i vårt liv. Hittills, som Henrik så vackert säger. Vi njöt av en morgontur ihop i löparskor och sprang förbi den lilla vita kyrkan vi gifter oss i om ett litet tag. Brudslöjan är på, jag sminkad och alla vackra vita kläder ligger framför mig. En stund för mig själv innan det är dags att kliva i brudklänningen. Och jag sitter här och känner mig så genomlycklig och fantastiskt glad. Precis hela jag. Vilken underbar dag det är! Och den har bara börjat. Fru Nordström. Bäst att smaka på det för snart är det jag. Håll tummarna för att han svarar JA. För jag vet vad mitt svar är.

11 kommentarer:

Jennie sa...

Vilken härlig dag du har framför den! Njuuuut!
Kram
Jennie

Anonym sa...

Stort grattis!!!!!!! Hoppas ni får en underbar dag med fint väder. Min kusin gifter sig också idag (tyvärr bor jag för långt borta för att kunna vara med). Hoppas på att få se många bilder senare. Så nyfiken på hur klänningen och allt ser ut. Grattis grattis!
Jennie

Löpning & Livet sa...

Åh jag är säker på att ni får en alldels underbar dag och många sådana därtill. Stort grattis till er båda! Kärlek.

Ellen sa...

Åh vilken underbar dag! Stort grattis!

Daniel sa...

Såg detta sent nu på kvällen och hoppas ni haft en underbar dag och bröllop.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! KRAM!!!

Anna (Orka mera) sa...

Hoppas ni har haft en fantastisk dag! Att han svarade ja är jag tämligen säker på :) Grattis grattis och lycka till med allt!!!!

Masse sa...

:-) Underbart!

camilla sa...

Gud så härligt. Njuut och grattis till er lycka :)

Bara jag =) sa...

Grattis till er =)

carro sa...

Jättestort grattis.
"Hittills"...Ja, ni har sannerligen något mer stort att se fram emot i era liv;-).

Spring-Therese sa...

TUSEN TACK goa ni!

Bröllopsdagen var i särklass den bästa dagen i livet. Hela helgen var fantastisk och underbarare än vad vi trodde innan. Vi njuter fortfarande och inom kort hoppas jag kunna visa lite roliga bilder från vår dag. :)

Njut av livet,
Therese