tisdag 11 november 2008

Blomfritt.


Tufft läge nu. Mer om det en annan gång. Men samtidigt så blir saker som de blir. Är kanske lite pre 30 att ta det som det kommer. Men vad fasiken. Nu är det som det är. Och det blir som det blir. Inte mina egna ord för jag brukar inte ta så lätt på saker och ting. Men jag lär mig. I vilket fall. När jag kom hem idag så var det någon som jag tror tycker lite synd om mig som hade överraskat med en present i hallen. Denna någon har aldrig gått på det där om att flickor, tjejer, fruntimmer, damer, kvinnor ska uppvaktas med blommor. Jag har inte sett en stjälk så långt ögat kan nå. Någonsin. Från denna man. Men vad är en ståndare och pistill. Ja, vad är en bal på slottet. Mot torra skor på fötterna. Det ni.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En riktig romantiker! Trevligt! Ja, presenter, vare sig det är blommor eller skor, är romantiskt. Själv blev jag överraskad med champagne igår kväll. Det är vardagslyx det! :-)

Ser fram emot att träffas snar!

Kramar
Emelie

Ps. Jodå, jag läser här fortfarande. Allt träningsprat, intervaller, pers osv, gör mig dock lite bortkollrad. Det är ju en annan värld för mig. Just nu har jag bäst koll på pampers vs libero och liknande. ;-)

Anonym sa...

I like Coverse! Hoppas ni har det bra1? kramar

Spring-Therese sa...

Underbart med skumpa Emelie och lustigt för det njöt även vi av denna tisdag... :) Sköt om er! Ska bli kul att ses snart!

Linda - vi har det toppen! Berättar vad det är för tok när vi ses. Men allt är bara bra. Världsliga saker hade Karlsson på taket sagt. :) Kul att du kommit igång med träningen!

Kramar till alla!
T