tisdag 11 november 2008

Skön summering.


Ibland får jag för mig att det inte enbart är kvalitet som gäller utan att det är att samla träningstid som är det viktiga. Och speciellt under den här mörka, ruggiga perioden. Eller ok, typ alltid, året runt kanske. Men det är för att jag älskar det. Fånigt som det låter, men mycket träning får mig att må som bäst. Jag har lyckats helt ok under hösten med tanke på allt nytt och andra världsliga saker. Men inte riktigt så mycket som jag kanske hade önskat. Som sagt. Mycket vill ha mer. Men det kommer. Fast förra veckan den är värd att notera, för efter den ökade habegäret likt kurvan på börskursens ras. Fast motsatt. 14h 20'. Det känns som jag börjar komma upp i rätt nivåer för utveckling. Nu är det bara vädret som ska vara med oss så att det går att få till de där intervallerna också, då är träningsveckorna fulländade. Ny vecka, nya utmaningar. Alltid lika kul. Men den här veckan får det allt bli någon vilodag också. Typ idag. Fråga mig inte varför. Men nu blev det så. Hoppas att nästa vila blir om en si så där 13 pass på raken. Som nu då. Träningsnarkoman. Nä, inte jag.

Inga kommentarer: