måndag 23 februari 2009

Festyra.

Den senaste veckan har snurrat förbi som en virvelvind. Vad roligt vi har haft. Tack alla som kom på Henriks 30-årsfest. Jag hann inte riktigt byta så många ord med er underbara människor som jag hade tänkt. Ändå började vi fixa med festen en vecka i förväg, med dukning och provsmakning av tapas. Problemet var dock de där tapasrätterna. Vi gillade inte det vi smakade så vi hittade på egna varianter. Planen om catering sprack och handlingslistan växte. Jag kan verkligen rekommendera att göra egna smårätter av olika slag, speciellt i fredags med ett glas vin i handen och ha ett gäng med olika grytor, plåtar och kastruller igång samtidigt. Det är som att tävla. Det är inte bara själva målet som är det roliga utan vägen dit har varit minst lika kul. Att spendera tid ihop och pula på. Jag älskar det. Speciellt när inte träningen behöver förhandlas bort. Nära tolv timmar effektiv träning. Nya roliga spinningklasser och ett gott gäng på Aktivitus-löpningen där jag coachade minst sagt högljutt i snön har även förgyllt den gångna yrvädersveckan.

Inga kommentarer: