tisdag 24 februari 2009

Tacksam.

Gårdagen var en riktig skitdag. På många sätt. Ibland är det bara så. Och det var en i särklass kass måndag. Med det sagt så vill jag tacka all underbara, härliga, glada, träningsvilliga deltagare som går på mina spinningklasser. Tack. Riktigt stort tack till er alla. Vet inte om någon läser detta. Men det är verkligen så att alla dessa klasser jag sätter ihop. Alla mina idéer och tankar som vi genomför. Allt detta skulle aldrig gett mig så mycket om inte det var för att ni kommer tillbaka vecka efter vecka och genomför dessa tuffa, svettiga utmaningar. Ni är helt underbara. Och det är sant. En helpissig dag ändras till en härlig kväll full av glädje efter att endorfiner fått spruta ur öronen och vi har tagit oss igenom alla berg, tempoväxlingar och intervaller. Jag är uppriktigt tacksam.

Inga kommentarer: