fredag 10 oktober 2008

Reflekterande.


Bra träning den här veckan. Nu är hösten verkligen här. Jag är en sådan där jobbig känslomänniska. Ni vet en som är glad som satan och vissa uppskattar en och tycker att man är en glad prick. Men så har jag den där sidan av mig själv som grubblar, överlägger och analyserar. Titt som tätt blir man då eftertänksam, ledsen och lite nere. Men det är väl så att livet går upp och ner och jag med. Man kan helt enkelt inte vara formtoppad jämnt. Men det här har varit en riktigt bra vecka. Njuter av det mesta och tycker att det känns balanserat och bra. Det är klart man skulle ju alltid kunnat träna lite mer, köra lite förebyggande styrka, lite mer rörlighet och stretch. Men det kommer. Hösten är i sin linda och de senaste två veckorna har varit som de ska vara. Mängd, mil och distans. Gott. Riktigt gott. Pendlade i veckan igen. 90 minuter hem i onsdags och 60 minuter till jobbet tidig torsdag. Med fyra spinningklasser på det, tre med intervallbetoning, 90 min, 70 min, 60 min och på det en morgonåterhämtning idag på 60 min. Timmarna plockar på. I helgen blir det enbart löpning. Nu börjar mörkret falla på allt tidigare så det gäller att njuta av ljuset på helgerna. På veckorna blir det Crafts perfekta reflexväst. Syns man inte finns man inte. Tänk på det.

Inga kommentarer: