fredag 31 oktober 2008

The box.


Håll ditt huvud högt. Live från Eskilstuna i somras. Vi som var där kommer ihåg. Vi som var där hade en oförglömlig kväll. Så håll ditt huvud högt. För jag älskar allt du gör. Och håll ditt huvud högt. Jag har allt man kan begära. Det är allt man kan begära. Det är allt jag nånsin begärt. Ni få underbara människor som stått ut med mig sedan skottdagen. Eller ni som trillat in här av en anledning. Eller kanske helt utan anledning. Troligtvis det sistnämnda. De flesta av er kan inte ha missat att Kent är the shit. Alltså. Så här är det bara. Om något är the shit. I överhuvudtaget. På riktigt. Då är det Kent. Fasiken. Jag längtar tills nästa album släpps. Och så länge håller jag tillgodo med en snyggt designad box. The box. Fullmatad med läckra små omslag á la vinyl. Alla gamla godingar. Några nya varianter och en och annan helt sprillans. På allvar. Jag är nördigt kär. Ögongodis. Men främst örongodis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

THE xmas gift of the year?

Satan va bra! Va bra det va!

Spring-Therese sa...

Ingen dum idé alls. Synd att man redan har den bara... Och att mor och far skulle bli mindre lyckliga av den här lilla boxen. Svårt att lära gamla hundar att sitta.

Ja, fasiken vad grymt det var och vad kul vi hade! Men Mannen i den vita hatten live för ett år sedan i Köpenhamn det var helt galet, helt vansinnigt bra. Den versionen skulle jag gärna köpa, om den bara gavs ut!

:)
T